Strategie
We zijn dit jaar al begonnen met het inzetten van een nieuwe strategie, namelijk meer IT-Pro content. Sommige lezers zullen het al wel gemerkt hebben, maar we produceren steeds meer complexe artikelen voor een specifieke doelgroep. We willen weer meer de IT’ers gaan bereiken om ons beter te onderscheiden in de markt. We hebben jarenlang gebalanceerd tussen consumenten en klein zakelijk. We willen nu meer richting de prosumer en het MKB. Daar ga je de komende maanden ook nog zeker veel van merken.
Aangezien we deze doelgroep ook weer verder uit willen gaan bouwen hebben we besloten niet op ze te gaan zitten wachten. We gaan ze opzoeken.
Techzine is mediapartner van de Microsoft Techdays die op 4 en 5 oktober plaatsvinden in de Amsterdam RAI. Daar komen ongeveer 2000 IT-Professionals en ontwikkelaars om zich te laten informeren door Microsoft over nieuwe technologieën van het bedrijf uit Redmond. Techzine zal daar aanwezig zijn met een compleet paviljoen. Daarover gaan we onze lezers de komende weken nog wel een aantal keer informeren.
Verder hebben we de afgelopen weken wat minder content geproduceerd dan je van ons gewend bent, maar dat komt omdat we deze zomer alle aandacht hadden gelegd op de nieuwe website. Nu kan het gas er dus weer op qua contentproductie.