2min

Tags in dit artikel

,

Vandaag hebben we op onze Frontpage een nieuwe feature geïntroduceerd, de zogeheten article report. Hiermee kunnen leden bij een gepubliceerd artikel een notitie maken voor de crew. Er kan bijvoorbeeld een spelfout gemeld worden, maar ook kan er een melding gemaakt worden van een dode link bij een download, een plaatje dat het niet meer doet, of zelfs een reactie die niet door de beugel kan. Kortom, alles wat er mis kan zijn met een artikel kun je kwijt in een article report.

De Frontpage crew kan via ons administratie panel de binnengekomen article reports zien en direct actie ondernemen. Voorheen moesten dit soort meldingen via het forum of een privé-bericht gedaan worden, waardoor het soms te lang duurde voor een probleem werd opgelost. Dit hopen we met het nieuwe systeem te voorkomen.

Hoe maak ik een article report aan?
Dat is heel simpel. Bij elk willekeurig artikel op de Frontpage zie je bovenaan, rechts van de titel, het article report icoontje staan:

Als je daarop klikt krijg je een invoerveld waar je een bericht kunt invoeren. Vermeld hier wat het probleem is. In het geval van een spelfout: citeer de hele zin waar de fout in staat, en zet de fout tussen [b][/b] UBB tags.

In het geval van een ‘foute’ reactie: neem een direct linkje op naar de reactie. Die krijg je door te klikken op de datum/tijd bovenaan de betreffende reactie.

Screenshots
Het invulscherm voor een article report ziet er als volgt uit:

Vervolgens komt de report binnen in het Techzine Administration Panel (kortweg TAP). Daar zien alle crewleden ongeveer het volgende: