Expert bijdrage
Verbeter je klantervaring met intelligente technologie
Een goede omnichannel klantervaring is belangrijker dan ooit. Consumenten zijn verwend geraakt door hoge online serviceniveaus, dit zorgt ervoor dat ze veeleisend worden. Ook zakelijke klanten zien die conusmentenervaring en verlangen die ook steeds vaker als ze zakelijk klant zijn. Het moet allema... Lees meer
Expert bijdrage
Klantgeschillen los je beter en sneller op met AI
Een ontevreden klant is in het meest gunstige geval een prospect. Je zal echter hemel en aarde moeten bewegen om zo’n klant binnen te houden. Een van de manieren om ontevredenheid te voorkomen is door problemen van de klant snel op te lossen. Door gebruik te maken van automatisering bij het oplos... Lees meer
Expert bijdrage
Ontwerp en manage je end-to-end workflows optimaal met AI
Het bieden van een goede geoptimaliseerde klantervaring valt of staat met de kwaliteit van je bedrijfsprocessen en de onderlinge afstemming. Slechte bedrijfsprocessen zorgen voor frustaties bij zowel klanten als medewerkers en kosten onderaan de streep veel tijd en geld.
Voor organisaties is he... Lees meer
Expert bijdrage
Word geen ‘Dat mag niet’ mannetje
De manier waarop we werken is veranderd. Medewerkers willen de flexibiliteit om vanuit huis te werken, op kantoor, of eigenlijk overal waar het uitkomt . Dit legt druk op IT-afdelingen om een zero trust-beveiligingsmodel na te streven, terwijl de productiviteit en gebruikerservaring niet negatief m... Lees meer