1 min

Tags in dit artikel

, , , , ,

T-Mobile laat, in een sms’je naar zijn klanten, weten dat de T-Mobile belstatus pas in oktober weer opgevraagd kan worden. Wat begon als onderhoudswerkzaamheden is uitgegroeid tot een grote, veelomvattende, storing.

De storing ontstond doordat T-Mobile de overgenomen abonnees van Orange in zijn systemen heeft toegevoegd. T-Mobile heeft een hele tijd geleden immers Orange overgenomen. Toen de nieuwe abonnees erin stonden begonnen de problemen echter, wat een week onderhoudt zou worden, is uitgegroeid tot een groot aantal problemen. Zo kwamen facturen later binnen bij klanten en is de belstatus ook nog niet bereikbaar. Dit probleem zou in juli al opgelost moeten zijn, maar duurt nog steeds voort.

T-Mobile geeft in een reactie, via sms, naar klanten aan dat de belstatus in oktober weer op te vragen is. Wanneer je op de hoogte gehouden wil worden over de vorderingen op dit traject kan er ‘belstatus aan’ naar 4422 verstuurd worden via sms. Dan wordt je op de hoogte gehouden van de vorderingen.

T-Mobile verschuilt zich achter het feit dat de dienst aanvullend is. Het is geen contractuele dienst, dus de telecomprovider is niet verplicht deze te leveren. Toch biedt de provider de dienst al een hele tijd en is hij ineens niet meer beschikbaar. Diverse klanten laten zich op fora boos uit over de werkzaamheden.