1 min

Voor de derde opeenvolgende dag kampt ING met een storing. Klanten kunnen momenteel niet internetbankieren door de storing. Naast het internetbankieren via de website kunnen klanten ook geen gebruik maken van de mobiele app of betalingen verrichten met iDeal.

Klanten die proberen in te loggen op Mijn ING krijgen een melding in beeld te zien dat internetbankieren tijdelijk niet mogelijk is. "Helaas zijn Mijn ING en de Mobiel Bankieren App momenteel opnieuw niet beschikbaar. Daardoor is ook het doen van betalingen via iDEAL niet mogelijk. Wij werken hard aan het oplossen van het probleem en bieden onze excuses aan voor het ongemak", aldus ING op haar website.

Het is de derde opeenvolgende dag dat ING-klanten niet kunnen internetbankieren vanwege een storing. Zondag en maandag was het ook al raak. Gisterenmiddag rond de klok van 1 uur, meldde ING via Twitter dat de problemen verholpen waren, maar dit bleek slechts van tijdelijke aard te zijn. Een aantal uren later was de dienst weer volledig offline.

Welke problemen de storing precies veroorzaken is niet bekend. Een woordvoerster liet gisteren weten dat de oorzaken van afgelopen zondag en maandag niet met elkaar in verband stonden. Of dat ook voor vandaag geldt is niet bekend.