1 min

Tags in dit artikel

, ,

Ziggo heeft bekendgemaakt dat het de prijzen van de Alles-in-één-abonnementen van voormalige UPC- en Ziggo-klanten gaat verhogen. Klanten die al enige tijd een Alles-in-één-abonnement afnemen bij Ziggo en al klant waren voor de fusie krijgen nu een extra prijsverhoging van maximaal 1,95 euro per maand voor hun kiezen.

Ziggo heeft opnieuw besloten om de prijzen te verhogen. Nieuwe klanten van Ziggo betalen sinds de fusie al een hoger bedrag voor hun Alles-in-één-abonnement dan bestaande klanten van voor de fusie. Dat verschil in prijs wil het bedrijf waarschijnlijk zo snel mogelijk dichten want met deze prijsverhogingen is het verschil weer een stuk kleiner geworden.

De prijzen gaan per 1 juli 2016 omhoog en tot die tijd hebben alle klanten het recht om hun abonnement per direct op te zeggen. Voor klanten met een Alles-in-één abonnement is de prijsverhoging 1,95 euro per maand, klanten met alleen Internet en Televisie is de prijsverhoging 1,50 euro per maand. Klanten met alleen televisie zouden volgens Ziggo minder gaan betalen.

Ziggo kondigde vorige maand ook al een prijsverhoging aan voor alle abonnementen en voor de telefoontarieven. Nu krijgen de oude UPC- en Ziggo-klanten in veel gevallen dus nog een extra prijsverhoging voor hun kiezen.

Grote concurrent KPN maakte vorige week ook bekend de prijzen te gaan verhogen, waardoor het aanbod en de prijs ongeveer gelijk is tussen de twee providers.