1 min

Tags in dit artikel

,

Intel heeft medegedeeld dat de "Multiply" campagne verleden tijd is. Deze campagne werd geïntroduceerd om het multitasking-aspect van de Core 2 Duo processor te belichten.

Blijkbaar zond "Multiply" niet de boodschap uit naar consumenten die Intel gehoopt had. Het bedrijf kwam erachter dat de consument niet "per se de processor positief beoordeelde vanwege zijn voordelen (uit de reclames)".

De "Chips" campagne zal de "Multiply" campagne vervangen en de nieuwe campagne zal de processor weergeven als "het hart van de computer". De nieuwe campagne wil potentiële klanten overtuigen dat "de beste Intel processor nodig is om een geweldige computer te krijgen". Het blijkt dat Intel veel meer informatie zal leveren dan slechts specificaties en de gebruikelijke "voordelen". De nieuwe campagne zal ook reviews bevatten en links naar sites waar consumenten de apparaten kunnen kopen.

Intern deelde Intel aan haar medewerkers mede dat "Multiply geen mislukking was". Alhoewel de campagne meer emotie bracht in de merknaam, zette het consumenten niet aan om daadwerkelijk een Core 2 Duo processor te komen of een daarop gebaseerd systeem.