2min

Tags in dit artikel

,

NetSuite maakt de beschikbaarheid van NetSuite Analytics Warehouse bekend. De toevoeging aan NetSuite’s portfolio belooft een voorziening van alle benodigdheden voor patroonherkenning in data van NetSuite en third-party apps, wat gebruikers uiteindelijk in staat moet stellen effectiever te beslissen en nieuwe inkomstenstromen te vinden.

NetSuite Analytics Warehouse dient als uitbreiding van het bestaande NetSuite SuiteAnalytics. Waar SuiteAnalytics zich leent voor de analyse van data die door NetSuite software wordt gegenereerd, stelt Analytics Warehouse gebruikers in staat om zowel NetSuite als third-party data te benutten.

De oplossing verbindt automatisch met de NetSuite-omgevingen van gebruikers door middel van klaargemaakte, veilige data pipelines. NetSuite stelt dat de overdracht van gegevens binnen minuten kan aanvangen, wat het pijnpunt van handmatige data-integratie met warehouse-oplossingen verzacht.

Connectors en KPI’s

De organisatie voegt toe dat gestructureerde en ongestructureerde data van third-party software ingeladen kan worden met standaard-connectors en meer dan 25 klaargemaakte connectors voor platformen als Google Analytics, Salesforce en Dropbox. Eigen code is dus geen harde voorwaarde voor gebruik.

KPI’s en metrics zijn uitgebreid instelbaar. Ook wordt de oplossing met een aantal klaargemaakte KPI’s geleverd, wat iedere medewerker – technisch aangelegd of niet – in staat moet gaan stellen om bedrijfsdata te analyseren. Ingebouwde machine learning belooft nauwkeurige voorspellingen te faciliteren en te ondersteunen bij het interpreteren en opvolgen van trends.

“Het handmatige verzamelen en analyseren van data uit spreadsheets en meerdere analytics-oplossingen veroorzaakt tijdgebrek, fouten en een vertraging van bedrijfsbeslissingen”, vertelt Evan Goldberg, EVP van Oracle NetSuite. “NetSuite Analytics Warehouse biedt een klaargemaakte oplossing om sneller te reageren op veranderende klantbehoeften en nieuwe kansen.”

Tip: NetSuite verbetert platform en pakt momentum in ERP-markt