1 min

Tags in dit artikel

, , , ,

Sony Engeland heeft aangegeven een reclame campagne te gaan starten in bioscopen en op TV. Deze campagne zal rond de kerst gaan starten en Sony zal rond de £10 miljoen hier aan besteden. Van de 10 miljoen pond is ook een klein gedeelte bestemd aan het nieuwe spel The Getaway. De campagne rond The Getaway zal voornamelijk plaats vinden in en rond Londen, waar Sony heel veel ruimte heeft geboekt in de Metro van deze stad. Ook zullen er posters in de stad verschijnen en er word een TV advertentie gemaakt waarin word uitgelegd dat The Getaway niet bestemd is voor de wat jongere gamers.

Andere games zullen ook de aandacht krijgen, maar een stuk minder dan The Getaway, zo zullen ook Ratchet & Clank, WRC II Extreme en Kingdom Hearts aan het licht komen. Van deze games zullen er ook advertenties in de bioscoop en op TV komen, ook worden er voor deze games huis aan huis reclame verspreid. Al met al wil Sony dus voor zichzelf wat meer zekerheid en wil alles op alles zetten om een eventuele verrassing van de concurrenten voor te blijven.