2min

Tags in dit artikel

, ,

Gister heeft Belgacom de Belgacom Communication Tools gelanceert, een professioneel e-mailplatform, afgeleid van de recentste versie van Microsoft Outlook. Deze oplossing, het resultaat van een partnership tussen Microsoft en Belgacom, richt zich tot KMO’s of tot de interne departementen van grotere bedrijven die geen eigen informaticapersoneel hebben of niet wensen te investeren in computerservers.

De Belgacom Communication Tools spelen ook in op de verwachtingen van tienduizenden bedrijven die momenteel nog niet werken met e-mail en met een elektronische agenda, twee efficiënte werkmiddelen, en zo vaak tijd verliezen in hun intra- en interprofessionele relaties.

Belgacom is ook de eerste IT-leverancier die een operationele versie van Outlook aanbiedt vanuit een datacenter (het Belgacom Net Center), zodat de klant geen materieel of software hoeft aan te kopen of te beheren. Via een internetverbinding, een login en een wachtwoord krijgen klanten toegang tot hun mailbox en, voor bepaalde versies, tot hun elektronische agenda en hun adresboek.

Via hun PDA, smartphone of draagbare computer kunnen mobiele medewerkers rechtstreeks toegang krijgen tot dezelfde informatie, waar ze zich ook mogen bevinden: een luchthaven, hun wagen, bij een klant, …

Voor een bescheiden bedrag van €5 per maand per mailbox voor de versie e-Mail Advanced, geniet de professionele klant alle voordelen van een 100% professionele oplossing zonder zich te hoeven bekommeren om problemen zoals virussen, spam, stockering, opslag en archivering.

Het gamma Belgacom Communication Tools omvat drie formules:
* e-Mail Advanced,
* e-Mail & Calendar
* e-Mail & Calendar Advanced.

Deze drie formules kunnen worden gecombineerd om te voldoen aan de wensen van alle klanten.