1 min

Tags in dit artikel

,

De Consumentenbond heeft, na aanhoudende klachten over internetproviders die dingen beloven die zij niet kunnen waarmaken, besloten in actie te komen. Ze willen beginnen bij Tiscali.

Tiscali belooft namelijk, om bij een ADSL-abonnement een gratis modem en geen aansluitkosten. Maar in de praktijk blijkt dat de mensen deze “aanbiedingen” zelf moeten betalen. En dat ze het geld pas na lang aandringen of helemaal niet meer kregen terugbetaald, aldus de Consumentenbond.

Maar de Consumentenbond ontvangt zeker ook klachten over andere internetproviders. Zo krijgen ze bijvoorbeeld klachten over dat het overstappen op een andere internetprovider te lang duurt, de snelheid van de internetverbinding onbetrouwbaar is en minder kunnen downloaden dan afgesproken.

De bond heeft besloten te gaan bemiddelen tussen Tiscali en de ontevreden klanten. Die kunnen hun klachten indienen via de website van de Consumentenbond.

Wij bedanken didom voor het herschrijven en insturen van dit bericht