2min

Tags in dit artikel

, , ,

Inleiding

Zoals al elk jaar heeft THQ weer een nieuwe versie van Smackdown vs Raw uitgebracht, ditmaal gaat het om Smackdown vs Raw 2011. THQ heeft ook dit jaar weer wat nieuwe spelementen toegevoegd en de technieken verbeterd. Wij nemen deze keer de Xbox 360-versie van de game voor onze rekening, uiteraard verschijnt de game op meer platformen.



Vernieuwingen


Dynamic Physics System

Volgens THQ zou dankzij de nieuwe "Dynamix Physics System", het spelen van deze game elke keer een unieke ervaring moeten zijn. Dit systeem brengt ook de mogelijkheid om de objecten die je in de game kan gebruiken zoals tafels en stoelen kapot te maken. Ook zullen de objecten niet elke keer op dezelfde manier kapot gaan maar zit hier variatie in, waardoor ze op een andere manier breken of uiteen spatten.

De nieuwe texture en bewegings technologie

THQ heeft dit jaar ook verbeterde textures en bewegingen waardoor de worstelaars een stuk realistischer lijken, elke spier beweegt nu op een eigen manier. Als je bijvoorbeeld iemand oppakt zie je dat de armspieren aanspannen, dit is een stuk beter geworden tegenover andere versies van Smackdown VS Raw.

Road to Wrestlemania

Een nieuwe functie die wij ook zeker gaan uit proberen is de nieuwe optie in Road to Wrestlemania, waarbij het mogelijk wordt om rond te lopen backstage, een soort mini RPG dus.

Character upgrades

THQ heeft natuurlijk ook aan de worstelaars gedacht, zo zijn er nieuwe tatoeages toegevoegd, meer soorten vechttechnieken en speciale moves ook wel finishing attack genoemd. Ook hebben ze 150 superstar-objecten toegevoegd, zodat je nog meer keus hebt om je karakter naar eigen smaak aan te passen.