, , ,

Fabrikant MSI heeft een breed scala aan producten in haar assortiment en in het verleden hebben wij bijvoorbeeld al verschillende moederborden en videokaarten getest van dit merk. In deze review komt de GT663R laptop aan bod. Wanneer je naar deze laptop kijkt zie je gelijk dat deze in de Gaming-serie thuis hoort. De GT663R heeft een gewaagt lijnenspel en is gehuld in het zwart en rood.

De laptop heeft met allerlei hoeken, vormen en details geen doorsnee ontwerp wat de laptop een uniek design geeft en goed staat. Niet iedere gebruiker zal dit design aantrekken aangezien dit natuurlijk smaak is maar gedurft is het design zeker te noemen. In de Gaming serie zijn het vooral de topmodellen van MSI die het meest extreme uiterlijk mee krijgen. Met de laptop richt MSI zich natuurlijk op de veeleisende gamers die buiten hoge prestaties ook de nodige mobiliteit wensen. MSI leverde al verschillende zeer aantrekkelijke gaminglaptops en lijkt met de GT663R een naam aan dat lijstje toe te kunnen voegen.

MSI probeert op elk mogelijke manier de consument te laten weten dat de GT663R de juiste laptop is voor gamers. De laptop zit vol met interessante onderdelen. Zo heeft MSI onder andere gekozen voor een RAID 0 opstelling voor de snelheidswinst en heeft de GT663R bijvoorbeeld ook USB 3.0, HDMI en een HD webcam aan boord. Verder bestempelt MSI de laptop als "extreme powerfull" en leveren ze bij de laptop een vooraf geïnstalleerde versie van Assassin’s Creed II. Een leuke toevoeging op een laptop die verkrijgbaar is vanaf 1400 euro.