Alle Expert Talks

ExpertExpert bijdrage Verbeter je klantervaring met intelligente technologie

Verbeter je klantervaring met intelligente technologie

Een goede omnichannel klantervaring is belangrijker dan ooit. Consumenten zijn verwend geraakt door hoge online serviceniveaus, dit zorgt ervoor dat ze veeleisend worden. Ook zakelijke klanten zien die conusmentenervaring en verlangen die ook steeds vaker als ze zakelijk klant zijn. Het moet allema... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage The Never Normal, wat betekent dat voor IT?

The Never Normal, wat betekent dat voor IT?

Nexxworks oprichter, auteur en keynote speaker Peter Hinssen schreef meer dan 10 jaar geleden zijn boek ‘Digitaal is het nieuwe normaal’, in het Engels vertaald als ‘The New Normal’. Tegenwoordig geldt echter: wat vandaag normaal is, is morgen alweer achterhaald. Kijk naar het hele gedoe ro... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Klantgeschillen los je beter en sneller op met AI

Klantgeschillen los je beter en sneller op met AI

Een ontevreden klant is in het meest gunstige geval een prospect. Je zal echter hemel en aarde moeten bewegen om zo’n klant binnen te houden. Een van de manieren om ontevredenheid te voorkomen is door problemen van de klant snel op te lossen. Door gebruik te maken van automatisering bij het oplos... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Bezoek de Data Insights Conference in de Jaarbeurs

Bezoek de Data Insights Conference in de Jaarbeurs

Data is de sleutel tot succes in deze digitale toekomst. De vraag die veel organisaties zich stellen is: hoe verzamel ik mijn data en hoe kan ik die effectief inzetten en analyseren om mijn dienstverlening of producten te verbeteren? Dit en nog veel meer komt aan bod tijdens de Data Insights Confer... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Ontwerp en manage je end-to-end workflows optimaal met AI

Ontwerp en manage je end-to-end workflows optimaal met AI

Het bieden van een goede geoptimaliseerde klantervaring valt of staat met de kwaliteit van je bedrijfsprocessen en de onderlinge afstemming. Slechte bedrijfsprocessen zorgen voor frustaties bij zowel klanten als medewerkers en kosten onderaan de streep veel tijd en geld. Voor organisaties is he... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Drie manieren waarop PRTG helpt blinde vlekken in uw OT te minimaliseren

Drie manieren waarop PRTG helpt blinde vlekken in uw OT te minimaliseren

In grote industriële bedrijven hebben IT-beheerders meer dan ooit te maken met de OT-wereld. Van het verzorgen van het industriële Ethernet tot het zorgen voor een gezonde ondersteunende OT-infrastructuur; de rol van de IT-beheerders in deze organisaties is alsmaar groter geworden. De drijvende k... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Confidential computing: hype of realiteit?

Confidential computing: hype of realiteit?

Is confidential computing een hype, of is het eerder een realiteit? Organisaties die data gebruiken, verwerken die met computers. Op het moment dat ze de data gebruiken is deze ook potentieel uit te lezen door gebruikers. Wie confidential computing toepast, zorgt ervoor dat de uitgevoerde data te a... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Veel voorkomende vormen van phishing-aanvallen

Veel voorkomende vormen van phishing-aanvallen

Cybercriminaliteit is een onderdeel van ons dagelijks leven geworden en hackers grijpen elke kans om misbruik te maken van onwetende slachtoffers, met als doel: toegang krijgen tot persoonlijke informatie voor financieel gewin. Opleiding en training in cybersecurity kunnen het verschil maken tussen... Lees meer

date2 jaar geleden
1 23 24 25 26 27 81