2min

Tags in dit artikel

, ,

UPC Nederland gaat vanaf vandaag de maximale down- en upload snelheden van de verschillende chello-producten fors verhogen, terwijl de prijs van de abonnementen gelijk blijft. Daarmee speelt UPC Nederland in op de toenemende vraag van hun klanten naar snelheid.

De nieuwe snelheden (down/up; in Kbps) zijn: chello entry 400/128 (was 400/64) chello light 1.024/256 (was 768/96) chello classic 2.560/384 (was 1.500/128 ) chello plus 4.608/512 (was 3.000/384)

Nieuwe klanten kunnen vanaf deze week direct over de nieuwe snelheden beschikken. Voor de bestaande klanten zal dit de komende maanden gefaseerd gaan plaatsvinden. Zij zullen hierover per brief geïnformeerd worden.

Productcombinaties Gene Musselman, Managing Director UPC Nederland: ‘We zijn vastbesloten om onze klanten een goed internetproduct te bieden. Daarom verhogen we nu niet alleen de snelheid van chello, maar introduceren we ook een aantal nieuwe productcombinaties met telefonie en digitale televisie .’ Herman Veenstra, Senior Director Regional Operations van chello, zegt: ‘De Nederlandse internetmarkt is zeer concurrerend. We willen ons blijven onderscheiden door een breed maar overzichtelijk productenpakket. Daarbij zijn aantrekkelijke snelheden en een heldere prijsstructuur zonder verborgen kosten belangrijke aspecten. Daarnaast willen we klanten toegang bieden tot een uitgebreid aanbod van premium breedbandcontent.’

UPC Nederland UPC Nederland is een dochteronderneming van UGC Europe, Inc. en onderdeel van haar UPC Broadband divisie. Met zo’n 2,3 miljoen klanten is UPC Nederland de toonaangevende aanbieder op het gebied van geavanceerde media- en telecommunicatiediensten in Nederland. Op de consumentenmarkt voert UPC Nederland diensten op het gebied van internet (chello), telefonie en radio & tv. Hiervoor beschikt UPC Nederland in Noord-Holland, Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant over hoogwaardige communicatienetwerken.

Chello broadband chello broadband is de toonaangevende Europese provider van breedbandinternet via de kabel en heeft meer dan 750.000 klanten in tien Europese landen. Voor een vaste prijs en zonder telefoonkosten verzorgt chello ‘always on’ breedbandinternetdiensten, die snelle en eenvoudige toegang tot vele soorten amusement en informatie bieden. Bovendien bieden de chello portals in de talen van de diverse landen zorgvuldig geselecteerde lokale, nationale en internationale breedbandcontent. chello broadband is een dochteronderneming van UGC Europe, Inc. en maakt deel uit van de chellomedia-divisie.