1 min

Tags in dit artikel

, ,

Onlangs is Discovery Channel opgenomen in het netwerk van AdLINK, de internationale netwerkorganisatie met een Nederlandse vestiging in Haarlem.

Discovery Channel, onderdeel van Discovery Networks Benelux, is wereldwijd marktleider op het gebied van factual entertainment. Met baanbrekende en innovatieve programmering is Discovery Channel dé zender die de natuurlijke nieuwsgierigheid van de kijker weet te prikkelen.

Discovery Channel is entertainment met inhoud. Of het thema nu het Oude Egypte of ’s werelds sterkste motor is, de documentaires van Discovery Channel zijn altijd van hoge kwaliteit en geven een uniek en persoonlijk inzicht in het onderwerp. Van Queen Mary 2 tot MythBusters en FBI Files, Discovery Channel zendt programma’s uit die verklaren, inspireren en onderhouden.

Net als de zender, behandelt de website van Discovery Channel o.a. de volgende onderwerpen: Mens & Locatie, Wetenschap, Techniek, Geschiedenis en Misdaad.

Sales Director Mirko Oosthoek van Discovery Channel: ‘Discovery Channel is een sterk merk waar adverteerders zich graag mee associëren. Onze programmering leent zich uitstekend voor adverteren in een kwalitatieve omgeving en de website van Discovery Channel sluit hier perfect op aan’.

Bezoekers van Dicoverychannel.nl bestaan voornamelijk uit mannen tussen de 25 en 40 jaar, die regelmatig online shoppen. Discoverychannel.nl behaalt met gemiddeld 60.000 unieke bezoekers meer dan 700.000 pageviews per maand.