1 min

Tags in dit artikel

,

Vanaf vandaag doneert T-Mobile twee weken lang 5 euro aan War Child voor elk nieuw verkocht abonnement en prepaid pakket. Deze actie is een vervolg op het succes in 2008 en onderdeel van het partnerschap dat T-Mobile heeft met War Child.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice: "Wij zijn enorm trots op dit partnerschap met War Child en willen ons net als vorig jaar weer inzetten om zoveel mogelijk kinderen in oorlogsgebieden te helpen. Vorig jaar haalden wij met onze klanten 45.000 euro op voor War Child en dit willen wij dit jaar te overtreffen om zo nog meer kinderen te helpen."

Mark Vogt, Directeur War Child: "T-Mobile toont zich al jaren een daadkrachtige en betrokken Friend van War Child. Hun structurele bijdragen en inspirerende acties op vele gebieden – recycling, expertise, vrijwillige inzet – stelt War Child in staat om haar doelen te bereiken en zoveel mogelijk kinderen en jongeren te bereiken en hen een toekomst zonder geweld en angst te bieden."


De actie geldt van 14 tot 27 december in alle winkels en de internetshop. De T-Mobile-werkkleding is versierd met War Child-logo’s en er zijn ansichtkaarten in de winkels gelegd, die klanten gratis mee kunnen nemen. Per nieuwe klant gaat er vijf euro naar War Child toe.