3min

De situatie waarin we ons nu wereldwijd bevinden, heeft ervoor gezorgd dat we alles wat we doen anders aanpakken: hoe we onze dag indelen, hoe we met anderen communiceren en hoe we werken.

De huidige situatie biedt een uitgelezen mogelijkheid om te veranderen, zowel voor bedrijven als individuen, en alles waartoe we in staat zijn volledig te benutten. Vanuit deze gedachte hebben we onze gebruikersconferentie omgedoopt tot de Knowledge 2020 Digital Experience.

Ieder jaar biedt Knowledge onze klanten, partners en werknemers de mogelijkheid om direct van elkaar te leren. Maar de Knowledge 2020 Digital Experience biedt toegang tot de wereld van ServiceNow op een manier die we nog niet eerder hebben gezien.

Het tempo van veranderingen bijhouden

In plaats van een fysiek evenement met 20.000 bezoekers is Knowledge 2020 een geheel digitale ervaring, gratis toegankelijk voor iedereen, maar even waardevol als altijd.

De huidige pandemie leert ons vele dingen, maar wanneer het gaat om de wereld van ons werk toont het coronavirus het belang van moderne digitale workflows, innovatie en robuuste infrastructuren om het tempo van veranderingen bij te kunnen houden.

Bedrijven hebben zich in recordtempo aan moeten passen aan ongekende omstandigheden. Dit is een enorme uitdaging geweest, maar het toont ook aan wat de mogelijkheden zijn als we digitale transformatie volledig omarmen.

Digitale workflows zijn niet alleen belangrijk om werknemers te voorzien van de juiste diensten en ervaringen waarmee ze hun werk soepel en efficiënt kunnen uitvoeren in de huidige crisis. Deze digitale workflows spelen een belangrijke, algemene rol in de toekomst van ons werk.

Behoefte aan meer kennis

Knowledge 2020 is deze week van start gegaan en bevat meer dan 400 uur aan gesprekken en ervaringen, verspreid over een digitale programmering van zes weken.

En al deze content concentreert zich op de kracht van ServiceNow’s workflows om de digitale transformatie te versnellen, waarmee een nieuw tijdperk aanbreekt voor werknemers- en klantervaringen in een wereld na COVID.

Er staan een aantal inspirerende sessies gepland – waarbij de ervaringen van een aantal van onze Noord-Europese klanten er het meest uitspringen.

Zo doet de stad Kopenhagen in een sessie uit de doeken hoe een succesvolle efficiëntieslag werd gemaakt, waarbij IT-kosten met 30% werden verminderd terwijl een grote hoeveelheid diensten beschikbaar bleef voor de meer dan 45.000 gebruikers.

Het team van DNB ASA zal inzicht geven in hoe zij gebruikmaken van ServiceNow’s Auditable DevOps-oplossing voor een continue ontwikkeling van haar digitale diensten. Hiermee wordt tegemoet gekomen aan de voortdurende vraag van klanten om nieuwe en verbeterde diensten.

Leo Pharma zal een project uitlichten waarin het beschikbaar stellen van een gloednieuw, wereldwijd HR-platform voor alle 6.000 werknemers centraal staat. In dit ambitieuze project, dat in slechts drie maanden gerealiseerd werd, neemt het platform van ServiceNow alle complexiteit aan de achterkant van de HR-dienstverlening voor haar rekening waardoor werknemers een meer betekenisvolle werkervaring hebben.

Zit digitaal vooraan

Deze klanten zijn slechts enkele voorbeelden. Iedere week stellen we interessante verhalen uit de hele wereld digitaal beschikbaar om te bekijken en om op te reageren. Om deel te nemen aan Knowledge 2020, meld je je hier aan en maak tijdens dit evenement deel uit van onze wereldwijde community.

Dit bericht is tot stand gekomen in samenwerking met ServiceNow.