2min

Tags in dit artikel

, ,

Dell Boomi heeft een nieuwe tool onthuld, de Onboarding Solution Accelerator. Hiermee versnellen organisaties het onboarding proces van nieuwe medewerkers, zodat ze vanaf de eerste werkdag effectief ondersteund worden. De oplossing verbindt systemen en mensen voor een gestroomlijnd onboarding traject, een betere gebruikerservaring en hogere productiviteit.

Processen en workflows vanuit de hele organisatie worden door de Onboarding Solution Accelerator samengebracht. Zowel on-premise as cloud applicaties worden met elkaar verbonden. Binnen de oplossing bevinden zich verschillende onderdelen om end-to-end onboarding te automatiseren, waaronder kant-en-klare dashboards, workflows, connectiviteit en datamodellen. De functionaliteiten moeten voor een consistente en probleemloze kennismaking van de nieuwe medewerker zorgen.

Ervaring

Dell Boomi wil het onboarding proces op meerdere manieren verbeteren. Dit onder andere door volledige digitalisering, voor geautomatiseerd beheer en papierloze workflows. De kans op fouten neemt hierdoor af, aangezien data minder vaak handmatig ingevoerd hoeft te worden. Meldingen van compliance en escalatie zijn automatisch af te handelen.

Daarnaast moet het leiden tot een kortere doorlooptijd voor het onboarding team, dankzij geautomatiseerd real-time inzicht in onboarding workflows. Dell Boomi belooft verder een consistente ervaring met hoge gebruiksvriendelijkheid. Daardoor moet niet alleen de ervaring tijdens het onboarding traject verbeteren, maar zal ook het verloop verlagen en de acquisitiekosten voor werknemers en partners verminderen.

Test

Voor de ontwikkeling van Onboarding Solution Accelerator werkte Dell Boomi samen partner GearsCRM, een partij die consulting en services biedt. Zelf implementeerde het bedrijf de tool eerder dit jaar in de eigen organisatie. Sindsdien werden er meer dan 27 punten verbonden, om de juiste personen binnen de organisatie te koppelen aan efficiënte processen.