1 min

Tags in dit artikel

In navolging van Nintendo, Ubisoft en EA Sports komt nu ook Activision met haar eigen Wii-label op de markt. Het zogenaamde Wee 1ST-label moet ervoor zorgen dat de games van Activision beter onder de aandacht worden gebracht bij casual-gamers.

Het Wee 1ST-label zal op alle games van Activision toegepast worden die specifiek gericht zijn op de casual-gamers van de Wii. De eerste games met het Wee 1ST-label zullen rond de feestdagen in de winkels komen te liggen. Daaronder valt onder andere Little League World Series 2008, Rapala Fishing Frenzy en Dancing with the Stars: Get Your Dance On. In het najaar gaat Activision met een grote reclame campagne van start om zo het Wee 1ST-label bij casual-gamers onder de aandacht te brengen.

De Wii heeft voor een nieuw publiek in de game-industrie gezorgd, het feit dat door de innovatieve besturing van de Wii voor een nieuw game ervaring wordt gezorgd, wil Activision hier optimaal van gebruik maken. Activision heeft ook gezegd dat ze al een jaar bezig zijn om hun portfolio van de Wii uit te breiden. We kunnen daarom de komende weken nog meer Wii-aankondigingen verwachten van Activision.