2min

Tags in dit artikel

, , , ,

De onafhankelijk product- en prijsvergelijksite Kieskeurig.nl heeft zijn team uitgebreid met twee nieuwe werknemers. Roland Mulder (31) is benoemd tot Key Account Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de grote accounts, zoals Neckerman en Otto. Joost Buijs is gestart als Manager Product Content bij Kieskeurig.

Oorspronkelijk komt Mulder uit de reiswereld. De afgelopen vier jaar deed hij ervaring op in e-commerce. Hiervoor was hij onder andere commercieel directeur bij de vergelijksite Vergelijk.nl en zette hij e-Bookers op. Hij heeft daardoor de nodige ervaring op het gebied van online retailing.

Joost Buijs (35) was hiervoor Business Development Manager bij Attingo. Eerder was hij Projectleider voor Informaat, waar hij ervaring opdeed met kennissystemen en gebruikersondersteuning. Daar heeft hij zich gespecialiseerd in het indelen van informatie vanuit gebruikersoogpunt. In zijn functie bij Kieskeurig zal hij deze kennis onder andere gebruiken om in house een afdeling op te zetten die de productinformatie verzorgt. Naast het aansturen van de contentspecialisten zal hij de kwaliteit van de content bewaken en de productgroepen verder uitbreiden.

Kieskeurig heeft de doelstelling dit jaar haar bezoekersaantallen te verdrievoudigen. Het aantrekken van nieuwe werknemers past in de strategie om dit doel te verwezenlijken. Janet Sellis, directeur van Kieskeurig: “Wij zijn het afgelopen jaar enorm gegroeid, maar hebben nog veel plannen voor dit jaar. Met nieuwe mensen, zoals Roland en Joost, denken we die plannen vorm te kunnen geven. Zij passen in ons groeibeleid.“

Roland Mulder: “Naast het beheren en uitbouwen van de huidige accounts is het natuurlijk ook belangrijk nieuwe klanten aan te trekken. Ik denk daarbij vooral aan traditionele retailers. Ook is er nog veel uit de bestaande klantenrelaties te halen. Ik verwacht zeker dat er nog heel veel grote sprongen te maken zijn.”