
Google update technologie achter Contact Center AI voor betere spraakherkenning
Google heeft aangekondigd zijn kunstmatige intelligentie (AI) technologie achter zijn Contact Center AI-dienst...
Google heeft aangekondigd zijn kunstmatige intelligentie (AI) technologie achter zijn Contact Center AI-dienst...
Onderzoek door KnowBe4, expert op het gebied van phishing-aanvallen, toont aan dat het gebruik van LinkedIn in...
De community rondom open source-specialist Red Hat is nog steeds erg bezorgd over de recente overname door IBM...
Amazon Web Services (AWS) heeft een nieuwe tool gelanceerd, waarmee het optimaliseren van EC2 resources vereen...
Microsoft heeft diverse overeenkomsten voorgesteld die bedrijven in kunnen zetten als ze data willen delen ove...
Facebook heeft met de hulp van AI meer dan 300.000 mijl (ongeveer 482.000 km) aan wegen in kaart gebracht in T...
Het Amerikaanse ministerie van Justitie heeft aangekondigd een groot onderzoek te starten naar grote tech-bedr...
Het risico dat er misbruik wordt gemaakt van BlueKeep, een beveiligingslek in het remote desktop protocol (RDP...
De best presterende CIO’s richten zich niet per se op technologie, maar meer op leiderschap, klantdoelen, we...
Capgemini heeft zijn Intelligent Automation Platform (CIAP) gelanceerd. Dit platform moet de snelle implementa...