1 min

fma Digital heeft zijn werkzaamheden naar België uitgebreid. Onder andere is hiervoor Damien Nicolas aangetrokken als directeur van de Belgische tak van de digitale media-audit- en consultancyspecialist.

De digitale media-auditspecialist en -consultant helpt bedrijven bij hun media- en marketingbeleid, onder meer door het doorlichten en bepalen van de kosten van hun media- en advertentiestrategie, de impact van hun digitale media- en advertentiecampagnes en het doen van media pitches. Het bedrijf is daarbij zowel in Nederland, maar ook in België actief.  

Uitbreiding naar België

Tot voor kort werden de Belgische werkzaamheden vanuit Nederland aangestuurd. Dit met succes, waardoor is besloten voor de Belgische activiteiten fma Digital Belgium op te richten. De Belgische tak gaat zich exclusief met adverteerders bezighouden en daarvoor totaal onafhankelijk hun digitale media auditen en beoordelen. Ook zal de afdeling in België deze adverteerders bijstaan in hun media pitches voor digitale reclamebureaus.

Damien Nicolas CEO fma Digital Belgium

De Belgische tak komt onder leiding te staan van Damien Nicolas. Hij brengt veel ervaring mee uit de Belgische media-bureauwereld, Voor fma Digital Belgium werkte hij onder meer bij GroupM en Publicis en was recent CEO van de mediatak van Serviceplan.