Vandaag introduceert KPN de innovatieve website hethuisvanmorgen.nl. In het Huis staat de familie Van Morgen centraal. Zij maken gebruik van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van telefoneren (bijvoorbeeld beeldbellen), televisie kijken (bijvoorbeeld op elk gewenst moment je favoriete programma bekijken) en internetten (bijvoorbeeld overal in huis draadloos internetten). Met behulp van de allernieuwste webtechnologie geeft KPN de Nederlandse consument op aantrekkelijke wijze een overzicht van de ‘nieuwe’ mogelijkheden.
Uit onderzoek door Blauw Research in opdracht van KPN blijkt dat het Nederlandse publiek grote behoefte heeft aan uitleg en duidelijkheid over wat de mogelijkheden van de ‘nieuwe wereld’ zijn. Onderzoek verricht door KPMG en TNS Nipo eind vorig jaar wijst uit dat de Nederlandse huishoudens nog te onbekend zijn met de inhoud van de mogelijkheden op het gebied van telefonie-, televisie- en internetdiensten. Daarom heeft KPN geïnvesteerd in een website die uitleg geeft over deze ‘nieuwe wereld’: hethuisvanmorgen.nl.
Laagdrempelig en persoonlijk
Hethuisvanmorgen.nl geeft op een laagdrempelige en persoonlijke wijze uitleg over alle mogelijkheden van telefoneren, televisiekijken en internetten. Op basis van hun individuele behoefte kunnen bezoekers van de website steeds hun keuzes maken en zo door het Huis van Morgen navigeren. Parallel aan de snelle ontwikkelingen in de ‘nieuwe wereld’, wordt hethuisvanmorgen.nl steeds aangevuld met nieuwe diensten. Op die manier is het voor het Nederlandse publiek mogelijk de belevenissen van de familie Van Morgen te blijven volgen en zich steeds weer op de hoogte te stellen van nieuwe mogelijkheden
Opweg naar een nieuwe wereld
Michiel Buitelaar, directeur Consumentenmarkt van KPN: “De wereld waarin telefonie, televisie en internet over één lijn de huiskamer binnenkomen, nadert snel. Dat geeft grote voordelen voor de gebruiker zoals het gemak van alles via één leverancier, snelle en vakkundige service, meer en rijkere gebruiksmogelijkheden en financieel voordeel door de combinatiemogelijkheden. Wij begrijpen dat het voor de consument lastig is om in het totale aanbod de mogelijkheden te doorgronden en het overzicht te houden. Met hethuisvanmorgen.nl komen we consumenten hierin tegemoet.”