Vanaf 25 september biedt KPN alle ondernemers een persoonlijk adviseur voor draadloos zakendoen. De adviseur bezoekt de MKB-ers op hun kantoor en helpt hen om hun bedrijf draadloos te laten werken.

KPN komt daarmee tegemoet aan de behoefte van vele ondernemers. Een afspraak met de adviseur kan worden gemaakt via een speciale website. Deze unieke service is onderdeel van een nieuwe campagne van KPN waarin draadloos zakendoen voor ondernemers centraal staat.

Steeds meer ondernemers willen draadloos zakendoen. Via een laptop, pda of draadloze internetverbinding kunnen ondernemers veel sneller communiceren met klanten en medewerkers. Ze zijn altijd bereikbaar en kunnen overal werken, internetten en e-mailen. Een onderneming kan op die manier sneller inspelen op kansen. Uit onderzoek blijkt dat veel ondernemers daarbij op zoek zijn naar een partner die hun situatie begrijpt en hen adviseert. Ondernemers zien de mogelijkheden namelijk wel, maar hebben vaak niet de tijd of de kennis om dit te realiseren.

KPN speelt hierop in door een persoonlijk adviseur op de zaak aan te bieden. De adviseur maakt duidelijk wat de mogelijkheden zijn, wat het de ondernemer oplevert en helpt vervolgens bij de implementatie.Tegelijk met deze service lanceert KPN een website waarop alles over draadloos zakendoen te vinden is: kpn.com/draadloos. Op deze website staan onder meer videocases, tips van adviseurs en informatie over producten. Ook kan via deze site een afspraak worden gemaakt voor een bezoek van een persoonlijk adviseur.

Deze vorm van persoonlijk advies is onderdeel van de strategie van KPN om zowel consumenten als de zakelijke markt te laten profiteren van de wereld van morgen: KPN sluit je aan. KPN biedt al persoonlijk advies via de KPN Business Centers, de business partners van KPN, de telefonische klantenservice, chat op kpn.com of KPN accountmanagers. Met de website over draadloos zakendoen en het bezoek van een persoonlijk adviseur is daar een unieke service bij gekomen.