1 min

Tags in dit artikel

ZyXEL, fabrikant van netwerkapparatuur, zal een andere tactiek gaan gebruiken in de Benelux en zich meer gaan richten op de e-tailers. Dit heeft ZyXEL besloten omdat de website steeds populairder wordt.

Van de Nederlandse versie van de website is het aantal unieke bezoekers de laatste tijd met tachtig procent toegenomen. Tevens heeft ZyXEL zich de laatste maanden omhoog gevochten en staat nu in de IceCat vendor top 50 populariteits index.

Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ZyXEL zich meer gaat richten op zogenaamde e-tailers. E-tailers zijn detailhandelaren die via het internet producten aanbieden. Deze manier van verkopen wordt steeds populairder en hiermee wil ZyXEL inspelen op de markt. Komende week zal ZyXEL al speciaal voor de e-tailers nieuwe Homeplug-consumentenproducten vrijgeven.

Leon James, Director of Marketing & Partner Programs: "ZyXEL is zeer verheugd met het resultaat van haar online activiteiten en zoekt nu naar manieren om het gestegen aantal bezoekers om te zetten in stijgende verkopen. E-tailers krijgen dus ook toegang tot hoogwaardige producten tegen consumenten prijzen."