min

Tags in dit artikel

, , ,

Vanaf vandaag is bol.com exclusieve partner voor mediaproducten van de veel bezochte internetpartijen MSN en Planet Internet. De online winkel bol.com is op verschillende manieren geïntegreerd in de twee websites. Via categorieën als ‘computer’, ‘business’ en ‘reizen’ biedt bol.com boeken, cd’s, dvd’s en video’s en bijbehorende informatie aan, toegespitst op de betreffende categorie. Zo verzorgt bol.com samen met de partners een top-3 businessboeken, geeft tips voor vakantie-cd’s en brengt regelmatig specials over nieuwe uitgaven uit. Bezoekers van de websites vinden hierdoor gemakkelijk de boeken, cd’s en films die aansluiten op hun interesses. Naast het categoriespecifieke aanbod werken Planet Internet en MSN samen met bol.com aan promotionele activiteiten, als aanbiedingen en prijsvragen.

"Door deze samenwerkingsverbanden bereiken onze aanbiedingen een groot deel van internettend Nederland. De toegespitste informatie voor de consument is in lijn met het gemak dat bij ons voorop staat. De service en kwaliteit waar wij naar streven, vind je ook terug bij onze partners", aldus Daniel Ropers, managing director bol.com Nederland.

MSN en Planet Internet kunnen op deze manier hun bezoekers direct mediaproducten aanbieden, die gerelateerd zijn aan informatie op de sites. Ernest Aberson, Business Development Manager MSN, ziet hierin de toegevoegde waarde: "MSN onderscheidt zich door het aanbieden van de beste diensten en actuele informatie. Deze samenwerking is hiervan een goed voorbeeld. Bol.com staat bekend om haar ruime aanbod en goede service, eigenschappen die we zoeken in partners voor onze site".