Met een team van meer dan 100 professionals heeft CM.com ruim een jaar gewerkt aan Halo. Het gaat hier om een Agentic AI-Platform.
De klanten van CM.com voeren volgens Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com, al vijfentwintig jaar tientallen miljoenen gesprekken op de platforms van het bedrijf. Van Glabbeek stelt dat de kennis van technologie, de ervaring met grote hoeveelheden data en de kracht van het team van CM.com het bedrijf in staat stelt om het Agentic AI-Platform te lanceren.
Agentic AI verwijst naar kunstmatige intelligentiesystemen die autonoom kunnen opereren, beslissingen kunnen nemen en acties kunnen uitvoeren. Ze kunnen specifieke doelen te bereiken zonder constante menselijke tussenkomst. Deze systemen vertonen eigenschappen zoals planning, redeneren, aanpassingsvermogen en zelfverbetering.
Assistent naar agent
Met de lancering van Halo luidt CM.com naar eigen zeggen het AI-Agent-tijdperk in. AI zal daarbij niet alleen reageren op vragen, maar proactief oplossingen bieden. Deze nieuwe generatie AI kan zelfstandig complexe taken uitvoeren die normaal gesproken veel tijd en middelen kosten.
Bedrijven zoals AS Watson en DELTA Fiber hebben Halo al geïmplementeerd. Zij blijken enthousiast over de mogelijkheden van het platform. Halo biedt hen een snellere en persoonlijkere service met slimme oplossingen voor klanten en medewerkers.
Met Halo voegt CM.com Agentic AI toe aan de communicatie-, marketing- en betaalplatforms. De toepassingen van het Agentic AI-Platform van CM.com zijn uitgebreid. Volgens van kan CM.com bedrijven en instellingen ondersteunen bij het optimaliseren van alle bedrijfsprocessen. Naast klantcontact, debiteurenbeheer, HR-taken en juridische ondersteuning, kan ons platform zelfs programmeerwerk leveren om bedrijfsprocessen te optimaliseren.
Voorbereiden op de toekomst
De afgelopen jaren hebben organisaties ervaring opgedaan met AI-assistenten, die vooral vraaggestuurd werken. Het Agentic AI-Platform Halo gaat een stap verder en biedt proactieve ondersteuning die organisaties in staat stelt klaar te zijn voor de toekomst. CM.com biedt begeleiding bij de implementatie.
Lees ook: Alexa straks als AI-agent veel capabeler