1 min

De ING ondervindt momenteel problemen met de internetbankieren-dienst van het bedrijf. De storing leek gedurende korte tijd opgelost te zijn, maar inmiddels zijn er opnieuw problemen. Of de storingen van vanmorgen en vanmiddag aan elkaar gerelateerd zijn kon ING niet uitsluiten.

Door de storing is het momenteel mogelijk dat functies maar beperkt of helemaal niet functioneel zijn. ING meldt dat er na het inloggen op de website een melding komt waarin wordt aangegeven dat gegevens tijdelijk niet beschikbaar zijn. De ING geeft aan dat het bedrijf zijn best doet om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Gebruikers van de mobiele app krijgen soortgelijke meldingen te zien.

Tussen 11 uur en half twaalf leken alle problemen verleden tijd, maar vervolgens staken er opnieuw moeilijkheden de kop op. Of de problemen met elkaar gerelateerd zijn is nog niet duidelijk.

Update 13:08:
Momenteel lijkt het weer mogelijk om in te loggen op Internetbankieren, maar bij het uitvoeren van een overschrijving wordt het bedrag niet gestort, ondanks het afronden van de betaling. De betaling wordt met een grote vertraging alsnog afgerond.