1 min

Tags in dit artikel

, , ,

Acapela Group, Europese leider in spraaktechnologie, kondigt de lancering aan van Acapela Telecom 5.2, de nieuwe versie van de spraaksynthesizer voor bedrijven en applicaties in de telecommunicatiesector. Acapela Telecom 5.2 geeft stem aan zowel hosted oplossingen als gedistribueerde architecturen, zoals contactcenters, geautomatiseerde standaards, sprekende portals, weblezers, het lezen van mails, sms’jes, enz.

Dankzij Acapela Telecom wordt geschreven informatie in real-time toegankelijk via de telefoon, 24u op 24u. Om het even welke tekst, gaande van eenvoudige berichten tot uitgebreide gegevensbanken, kan worden omgezet naar spraak en wordt verwoord op natuurlijke wijze. Acapela’s spraaksynthesizer spreekt 22 talen en herneemt namen, getallen en munteenheden. Dankzij de gesofistikeerde pre-processing module verwerkt Acapela Telecom ook prefect de inhoud van emails, HTML en RTF-bestanden.

Acapela Telecom geeft stem aan veelgebruikte services zoals de sms-lezer van SFR, de Belgische telefooninlichtingen van EDA (het nummer 1313), de Franse verkeersinformatie ‘BisonFuté’ en de sprekende portal van UCPA. Acapela’s technologie wordt verder geïntegreerd door belangrijke partners zoals Alcatel, Atos Origin, Avaya, CAE, Cycos, Eicon, Envox, Intervoice, Kirusa, Map Telecom, Materna, Netcentrex, Prosodie, SandCherry, Siemens, Tecnomen, Telia, Vocalcom, Voxpilot, enz.