1 min

Tags in dit artikel

, , ,

De Xbox 360 is aan het veranderen, de console wordt al lang niet meer enkel voor games gebruikt, maar ook andere toepassingen hebben hun weg al lang gevonden richting Microsoft’s console. Nu is het zo dat deze non-gaming content nog steeds vooral is gericht op mannelijk publiek. L’Oréal gaat hier verandering in brengen met The Next Level.

De applicatie The Next Level is gericht op het vrouwelijke publiek, het is de eerste applicatie die zich richt op schoonheid en mode. The Next Level bevat onder andere een videodatabase, waarin voorbeelden worden gegeven van schoonheidsproducten, maar ook adviezen en tutorials zijn erin terug te vinden. Daarnaast zit er ook recente content van Lucky Magazine en Makeup.com in de applicatie verwerkt.

Esohe Omoruyi, directeur Digitale Marketing L’Oréal in de VS, geeft aan dat dit het juiste moment voor L’Oréal was om een dergelijke applicatie uit te brengen, omdat er nu meer vrouwen dan ooit actief zijn op Xbox LIVE. "We willen meedoen aan deze snel groeiende ontwikkeling en hun passie voor entertainment en schoonheid samenbrengen tot één naadloze persoonlijke ervaring".