1 min

Mobiel.nl heeft besloten een tweede servicepunt in Nederland te openen. Het eerste servicepunt bevindt zich op het hoofdkantoor in Leidschendam, het nieuwe tweede servicepunt is op 20 september geopend op het Europaplein 702 in Utrecht. Daarmee kiest ook deze online speler voor een combinatie van fysieke retail met online.

Bij de servicepunten van Mobiel.nl kan je onafhankelijk advies krijgen over welk abonnement en welke smartphone je het beste kan kopen. Mobiel.nl is een onafhankelijke partij en kan dus ook alle abonnementen van alle (grote) Nederlandse telecomproviders aan je verkopen.

Bij het servicepunt kan je naast verkoopadvies ook terecht voor al je problemen met een smartphone of vragen die je erover hebt.

Of Mobiel.nl nog meer servicepunten gaat openen in Nederland is op dit moment niet bekend, maar directeur Thomas Borsboom spreekt over een omnichannelstrategie waarbij fysieke servicepunten het online kanaal moeten ondersteunen. De kans is daarmee groot dat er op termijn in verschillende andere grote steden ook servicepunten zullen verschijnen. Verder stelt hij “Mensen vinden het fijn als ze ergens terecht kunnen voor advies en het oplossen van vragen als dat nodig is. Daarvoor wil je niet op een locatie in de drukke binnenstad zitten. De locatie moet bereikbaar en toegankelijk zijn voor iedereen, ongeacht het gekozen vervoermiddel. Er wordt ultieme service geboden op een breed scala aan onderwerpen. Mobiel.nl spreekt dan ook over servicepunten in plaats van winkels”.