1 min

Tags in dit artikel

, ,

Hoe onderscheiden succesvolle retailers zich in de huidige verbonden, snelle en datagestudeerde wereld? Succes in de sector komt door een evenwicht van meerdere dimensies. Waarde bieden aan klanten op het juiste moment en op de juiste plaats helpt duurzame loyaliteit op te bouwen. Het verminderen van wrijving en meer betrokkenheid, in de winkel en online, zijn ook belangrijke factoren voor merkgroei en winstgevendheid.

Investeringen in moderne technologieën en strategische samenwerkingen kunnen het verschil maken. Aangezien de omvang, reikwijdte en vraag naar oplossingen blijft groeien, bieden experts en leiders unieke inzichten in hoe de weg voorwaarts eruit ziet voor retailers. In samenwerking met SAS bieden we een whitepaper aan met daarin de inzichten, die de toekomst van retail weergeven.

De industrie-experts delen hoe retailers en klanten profiteren van technologische samenwerkingen. Grote merken bespreken duurzaamheid in de detailhandel, de explosieve groei van snelle handel, de veerkracht van de toeleveringsketen en waarom personaliseren zo belangrijk is voor de klantervaring. De initiatieven zijn gebaseerd op de noodzaak voor een flexibele, datagestuurde mentaliteit van retailers.

Via onderstaand formulier download je het document over de toekomst van retail.