Tableau Cloud is nu beschikbaar
Tableau Cloud, de nieuwe versie van Tableau Online, is vanaf nu beschikbaar.
Tableau ontwikkelt een analytics platform. Salesforce nam de organisatie in 2019 over voor 15,7 miljard dollar. Het platform krijgt jaarrond updates, maar de grootste aankondigingen worden voor de Tableau Conference be... Lees meer
Databricks gaat met Delta Lake 2.0 alle technologie open source maken
Databricks kondigt tijdens zijn Data + AI Summit Delta Lake 2.0 aan. Belangrijke stap is het openbaar beschikbaar maken van het gehele Delta Lake-framework.
Delta Lake is een kerncomponent van het lakehouse, de architectuur waar Databricks de afgelopen jaren hard aan werkt. Met het framework ku... Lees meer
Databricks gaat volgende fase in met forse Lakehouse Platform-update
Databricks heeft tijdens zijn Data + AI Summit aangekondigd het Lakehouse Platform uit te breiden.
Databricks positioneert het lakehouse steeds agressiever. Waar het bedrijf zich drie tot vier jaar geleden nog omschreef als unified analytics-leverancier, gaat het nu hoofdzakelijk nog over het la... Lees meer
‘Focus op UX nodig om meeste rendement uit analytics te halen’
Meer dan drie op de vijf bedrijven die producten en applicaties bouwen met geïntegreerde analytics ervaart een verhoogde betrokkenheid. Bijna eenzelfde hoeveelheid (57 procent) verhoogde ermee de omzet. Er is echter een focus op de gebruikerservaring (UX) nodig om het meeste rendement uit analytic... Lees meer
Fanbeleving Tour de France beter dan ooit dankzij NTT’s ML-modellen
NTT wil zoveel mogelijk datastromen samenvoegen om daar belangrijke en nuttige informatie uit te filteren voor zowel fans als deelnemers aan de Tour.
We zien de laatste jaren veel partnerships tussen IT-leveranciers en sportcompetities de revue passeren. Op vrijwel iedere F1-auto zie je tegenwoo... Lees meer
Expert bijdrage
Verbeter je klantervaring met intelligente technologie
Een goede omnichannel klantervaring is belangrijker dan ooit. Consumenten zijn verwend geraakt door hoge online serviceniveaus, dit zorgt ervoor dat ze veeleisend worden. Ook zakelijke klanten zien die conusmentenervaring en verlangen die ook steeds vaker als ze zakelijk klant zijn. Het moet allema... Lees meer
Expert bijdrage
Klantgeschillen los je beter en sneller op met AI
Een ontevreden klant is in het meest gunstige geval een prospect. Je zal echter hemel en aarde moeten bewegen om zo’n klant binnen te houden. Een van de manieren om ontevredenheid te voorkomen is door problemen van de klant snel op te lossen. Door gebruik te maken van automatisering bij het oplos... Lees meer
Expert bijdrage
Bezoek de Data Insights Conference in de Jaarbeurs
Data is de sleutel tot succes in deze digitale toekomst. De vraag die veel organisaties zich stellen is: hoe verzamel ik mijn data en hoe kan ik die effectief inzetten en analyseren om mijn dienstverlening of producten te verbeteren? Dit en nog veel meer komt aan bod tijdens de Data Insights Confer... Lees meer
‘Techindustrie kan productiviteit vergroten door meer digitalisatie’
De Nederlandse techindustrie kan de blijvende enorme groei van de sector het beste bijbenen door nog meer in te zetten op digitalisering. Dit stellen economen van ING in een recente sectorupdate over de branche.
Volgens de recente sectorpudate neemt de groei van de Nederlandse technologische ind... Lees meer
Expert bijdrage
Ontwerp en manage je end-to-end workflows optimaal met AI
Het bieden van een goede geoptimaliseerde klantervaring valt of staat met de kwaliteit van je bedrijfsprocessen en de onderlinge afstemming. Slechte bedrijfsprocessen zorgen voor frustaties bij zowel klanten als medewerkers en kosten onderaan de streep veel tijd en geld.
Voor organisaties is he... Lees meer