Alle blogs

AI brengt cybersecurity vooruit, maar biedt ook hackers volop kansen

AI brengt cybersecurity vooruit, maar biedt ook hackers volop kansen

Artificial Intelligence (AI) dringt steeds meer door in de cyberwereld. Het kan ervoor zorgen dat systemen en bedrijfsomgevingen veiliger worden. Tegelijkertijd weten ook hackers kunstmatige intelligentie in te zetten. Wat speelt er momenteel rond AI op cybervlak? In hoeverre tilt het het cybergeve... Lees meer

date2 jaar geleden
Moet big tech meebetalen aan de glasvezel en mobiele netwerken?

Moet big tech meebetalen aan de glasvezel en mobiele netwerken?

Als het aan Frankrijk, Italië en Spanje ligt komt er Europese wetgeving waarin wordt vastgelegd dat big tech moet gaan meebetalen aan de Europese telco-netwerken. Uit onderzoek van een telco lobbyclub is naar voren gekomen dat Apple, Google, Facebook, Amazon, en Netflix verantwoordelijk zijn voor ... Lees meer

date2 jaar geleden
ServiceNow San Diego gaat voor flinke productiviteitsimpuls

ServiceNow San Diego gaat voor flinke productiviteitsimpuls

Toen Fred Luddy ServiceNow oprichtte, was het doel om een platform te bouwen waarop vele diensten en producten konden worden gebouwd. Het bedrijf maakte vervolgens een scala aan diensten. Denk aan ITSM, customer service management, IT operations management, field service management, bankactiviteite... Lees meer

date2 jaar geleden
Cloud security is continu in ontwikkeling, tijd voor een update

Cloud security is continu in ontwikkeling, tijd voor een update

Steeds meer bedrijven kiezen een multi-cloud strategie, waarbij een deel van de infrastructuur in de cloud komt te staan. Dit vereist ook een goede beveiliging van die infrastructuur, workloads en data. Cloud security is continu in ontwikkeling en elk jaar worden er grote stappen gezet om alles nog... Lees meer

date2 jaar geleden
Verbeter klanttevredenheid door field service opnieuw in te richten

Verbeter klanttevredenheid door field service opnieuw in te richten

Field service management gaat om het beheren en aansturen van medewerkers die onderweg of bij de klant zijn. Zij bevinden zich in het veld. Van nature komt bij field service een reactieve en snelle aanpak kijken. Voor de ondersteuning wordt vaak een IT-systeem gebruikt. Toch blijft het lastig om de... Lees meer

date2 jaar geleden
1 64 65 66 67 68 268