1 min

Tags in dit artikel

, , ,

De internetsite van het TROS-amusementsprogramma POSTCODELOTERIJ: ÉÉN TEGEN 100, www.eentegenhonderd.nl, wordt de komende maanden verrijkt met 1000 nieuwe vragen. Met ingang van januari worden er maandelijks vragen aan de site toegevoegd tot in juni de 1000 vragen zijn bereikt.

De formule van POSTCODELOTERIJ: ÉÉN TEGEN 100 is zowel op tv als op internet een groot succes. In december telde de site zo’n 1,5 miljoen pageviews (bron: KLO), terwijl de formule op tv bijna 2 miljoen kijkers trok. Zo keken er gemiddeld 1,8 miljoen mensen naar POSTCODELOTERIJ: ÉÉN TEGEN 100. Het programma had in die maand een gemiddeld kijktijdaandeel van 26 procent en een gemiddeld waarderingscijfer van 7,3.

Net als bij de tv-variant kan de bezoeker op www.eentegenhonderd.nl zijn of haar kennis testen en met honderd tegenspelers de strijd aangaan. Via een keuze uit moeilijke of makkelijke vragen kan de speler een poging wagen zijn tegenstanders uit te schakelen om uiteindelijk als winnaar uit de bus te komen.