1 min

Samsung Zwitserland heeft een geniale marketingstunt uitgehaald met de Samsung Galaxy S4, je kon een Galaxy S4 winnen door er een uur naar te kijken. Op het station in Zürich werd een pilaar neergezet die duidelijk liet zien hoelang je al aan het kijken was, maar wilde je de smartphone winnen, dan moest je blijven kijken, als je weg keek was je af.

In onderstaande video is de actie van Samsung goed te zien. Ook is te zien dat Samsung het niet eenvoudig maakt om een Galaxy S4 te winnen, het bedrijf zorgde voor de nodige afleiding. Het is in elk geval een zeer creatieve actie die ook nog eens leuk is uitgevoerd.

Het bedrijf legt daarmee ook meteen de nadruk op een belangrijke feature van de smartphone, de smartphone kan namelijk zelfstandig detecteren of je naar het toestel kijkt. Als je naar het toestel kijkt, zal het scherm niet in stand-by gaan en als je een video aan het bekijken bent en je kijkt dan van het scherm weg, dan zal deze worden gepauzeerd.

Voor meer informatie over de Galaxy S4, lees de Techzine review.