min

Tags in dit artikel

,

KPN heeft vandaag tijdens een bijeenkomst haar nieuwe merkpositionering gelanceerd, met het thema KPN sluit je aan. Tegelijkertijd heeft het telecom-bedrijf haar nieuwe uitstraling en reclamecampagne gelanceerd.

Met deze vernieuwing wil KPN duidelijk maken een reeks veranderingen en vooruitgangen te hebben gemaakt, maar ook dat het bedrijf een nieuwe fase in gaat. Hiermee wordt gedoeld op bijvoorbeeld InternetPlusBellen, beeldtelefonie, en narrowcasting.

"KPN is bezig een heel ander bedrijf te worden. We maken de omslag van een traditioneel telefoniebedrijf naar een multimediaonderneming waar het accent op marketing en distributie ligt. Daarbij hebben we de ambitie om vernieuwingen te bieden die eenvoudig zijn in te passen in het dagelijks leven van onze klanten. Dat willen we onderstrepen met een nieuwe merkpositionering en een nieuw gezicht." Zo liet KPN’s bestuursvoorzitter Ad Scheepbouwer weten.

KPN zal vanaf vandaag met onderandere advertenties en tv-spotjes, Nederland kennis laten maken met het nieuwe gezicht van KPN.