Graphics & geluid
Graphics
De graphics in deze game zien er prima uit. Jasjes, auto’s, wapens, het ziet er allemaal erg gedetailleerd uit. Ook de nieuwe motionscantechniek blijft je keer op keer verbazen. Deze gezichtsuitdrukkingen zorgen ervoor dat je voortaan wel anders aankijkt tegen oudere spellen.
Ook schaduw en het licht van de koplampen van een auto zien er zeer mooi uitgewerkt uit. Ook loop je in dit spel een trap op en af zoals het hoort, tree voor tree en niet zoals sommige spellen 5 treden tegelijk. In totaal zitten er zeven verschillende soorten jasjes in het spel, waarmee gesteld kan worden dat ook de kleine details aandacht hebben gekregen.
De kleren zijn echt tot in de puntjes uitgewerkt, ook aan de details in de jasjes en hemden is gedacht, een binnenzak, hoed het zit er allemaal bij en dit zorgt toch weer net voor wat meer sfeer en detail in het spel. Ook de kleding van je partner ziet er minstens zo mooi uit. Jammer genoeg hebben bijfiguren in het spel wat minder gedetailleerde kleding aan. Als je heel goed in de diepte kijkt, ziet het er allemaal wat minder gaaf uit, maar dat doet niets af aan de game. De graphics zijn over het algemeen dik in orde.

Geluid
In L.A. Noire zit jammer genoeg niet zoals in GTA IV een autoradio, maar er is altijd wel een achtergronddeuntje. De voice-overs zijn ingesproken door meer dan 400 acteurs met bekende en minder bekende personen, iet wat goed te merken is. Overigens ook als je botst met je auto tegen bijvoorbeeld een paal, dan hoor je het metaal knarsen en het glas versplinteren.
Ook zit er in je politieauto een lekkere ouderwetse portofoon die in contact staat met het bureau. Als iemand via deze radio praat, kraakt zijn stem zoals het hoort. Tevens zit er een lekkere clichéachtige sirene in je politiewagen, alleen een beetje jammer dat mensen er niet voor aan de kant gaan. Ook kleine geluiden zoals een tram die rijdt, een auto die rijdt of geweerschoten zijn zeer goed ingepast. Uiteindelijk voegt de ouderwetse muziek op de goede momenten de juiste sfeer toe aan de game.
Table of contents
- 1. Introduction
- 2. Gameplay
- 3. Graphics & geluid
- 4. Conclusie