Topstories

Okta heeft de sleutel tot het toekomstige identiteitsbeheer in handen

Okta heeft de sleutel tot het toekomstige identiteitsbeheer in handen

Recent waren we bij een evenement van Okta, een nog vrij jong bedrijf. Deze partij zag met de opkomst van de cloud een nieuwe rol voor toegangs- en identiteitsbeheer. Het platform is als het ware een hele grote cloud dat met bijna alle applicaties integreert, zodat gebruikers vanaf elk apparaat in k... Lees meer

date5 jaar geleden
Review: Polycom Studio – universele videoconferentie-oplossing

Review: Polycom Studio – universele videoconferentie-oplossing

Met de Polycom Studio kan je de meeste vergaderruimtes van een universele videoconferentie-oplossing voorzien. Met universeel bedoelen we in dit geval dat de Polycom Studio met iedere videoconferentie-applicatie overweg kan. Polycom en Plantronics zijn gefuseerd en het nieuwe bedrijf draagt sind... Lees meer

date5 jaar geleden
Sharp transformeert stapsgewijs naar een brede IT-leverancier

Sharp transformeert stapsgewijs naar een brede IT-leverancier

Leveranciers van Multi-Functional Printers (MFP’s), waaronder Sharp, kijken steeds vaker naar het uitbreiden van hun activiteiten. Dit vanwege de markt voor MFP’s, die iets minder rooskleurig is dan vroeger. Waar jaren geleden een toename in printen, kopiëren en scannen nog jaarlijks voor forse... Lees meer

date5 jaar geleden
On Tour: Interview Citrix CTO Christian Reilly

On Tour: Interview Citrix CTO Christian Reilly

Een goed gesprek over Citrix Workspace is wellicht een betere samenvatting voor deze "On Tour" met Christian Reilly, de CTO van Citrix. Natuurlijk is de opzet een interview en de intentie om zoveel mogelijk te weten te komen, en de lastige vragen voor Citrix laten we ook zeker niet achterwege. Feit... Lees meer

date5 jaar geleden
ServiceNow als smeerolie voor nieuwe applicaties voor Generatie Z

ServiceNow als smeerolie voor nieuwe applicaties voor Generatie Z

Tijdens het Knowledge 19-evenement van ServiceNow stond één onderwerp steeds centraal voor het bedrijf: "het werken dat we vandaag de dag kennen gaat veranderen". Het gaat veranderen omdat er weer een nieuwe generatie aan het werk gaat met andere digitale eisen. Als we ServiceNow mogen geloven is ... Lees meer

date5 jaar geleden
1 141 142 143 144 145 210