ServiceNow als smeerolie voor nieuwe applicaties voor Generatie Z
Tijdens het Knowledge 19-evenement van ServiceNow stond één onderwerp steeds centraal voor het bedrijf: "het werken dat we vandaag de dag kennen gaat veranderen". Het gaat veranderen omdat er weer een nieuwe generatie aan het werk gaat met andere digitale eisen. Als we ServiceNow mogen geloven is ... Lees meer
Huawei vindt dat gemeenten eigenaar van alle openbare data en algoritmes moeten blijven
Veel gemeenten in ons land omarmen het smart city concept en zijn druk bezig met het verzamelen van grote hoeveelheden data. Techgigant Huawei heeft zich wereldwijd ontwikkeld tot een expert op het gebied van Intelligent Operations Centers (IOC). Deze intelligente dashboards functioneren als de ‘h... Lees meer
Veilig in de cloud: waarom AWS zijn eigen chips ontwikkelt
In 2016 lijfde Amazon Web Services Annapurna Labs in. Vandaag onderscheidt de cloudprovider zich van de concurrentie met op maat gebouwde Nitro-coprocessors die nieuwe types beveiliging en hardware-acceleratie naar standaard-virtualisatieservers brengen.
Op de Re:Inforce-conferentie in Boston kon... Lees meer
Waarom legt Extreme Networks honderden miljoenen neer voor Aerohive Networks?
De netwerkmarkt ontwikkelt zich in razend tempo van traditionele on-premise naar software-defined en cloudgebaseerde oplossingen en toepassingen. Netwerkleveranciers passen zich dan ook steeds meer aan. Onlangs nam Extreme Networks de cloudgebaseerde netwerkspecialist Aerohive Networks over. Chief M... Lees meer
CompTIA’s Benelux-community maakt kansen en uitdagingen in IT bespreekbaar
IT-bedrijven en -professionals zien over het algemeen steeds meer kansen op de markt, maar dat gaat tegelijkertijd gepaard met uitdagingen. Neem bijvoorbeeld de personeelsproblemen waar organisaties tegenaan lopen. Wanneer zij op zoek zijn naar een goede pentester, dan wacht hen een behoorlijke klus... Lees meer
Axis vindt dat kunstmatige intelligentie bewezen waarde voor klanten moet opleveren
Net zoals bij veel andere techbedrijven, wordt ook IP-camera- en beveiligingsspecialist Axis geconfronteerd met kunstmatige intelligentie en machine learning. Toch wil het Zweedse bedrijf nog niet volledig inzetten op de technologie omdat het ‘moet’. Kunstmatige intelligentie staat op de agenda,... Lees meer
Cisco en Telindus starten “Together in IT” om klanten beter te bedienen
Deze week waren we te gast bij Telindus, om bijgepraat te worden over een grote aankondiging. Telindus gaat namelijk een langdurige samenwerking aan met Cisco, voor minstens twee jaar, om klanten beter te bedienen. Vanuit een nieuw kennisplatform, Together in IT, moeten diverse diensten “as a serv... Lees meer
Niemand weet wat ServiceNow doet en wat je ermee kan
ServiceNow is een uniek bedrijf. Dat roept elk bedrijf over zichzelf, maar in het geval van ServiceNow is er simpelweg geen concurrent die ongeveer of vrijwel hetzelfde doet. Het probleem hierdoor is ook dat best wat IT-professionals en decision makers geen flauw idee hebben wat ServiceNow precies d... Lees meer
NLP-tool Ask Data van Tableau helpt eindgebruikers nog beter te praten met hun data
Steeds meer medewerkers worden geconfronteerd met het gebruik van data in hun dagelijkse werkzaamheden. Daarom moeten zij ‘data literate’ worden en over een ‘data skills set’ beschikken om data goed te prepareren, te begrijpen en uiteindelijk visueel te presenteren. Zij moeten met data dus k... Lees meer
Expert bijdrage
Check Point Software Technologies bespreekt security-trends tijdens CPX Netherlands 2019
Op 6 juni jl. vond CPX Netherlands plaats, de jaarlijkse klant- & partnerbijeenkomst van Check Point Software Technologies. Bekijk de video om in 3 minuten een indruk te krijgen van de editie van 2019!
https://www.youtube.com/watch?v=jOn4eCFx0NE
Trend 1: Cloud
Een van de belangrijke topic... Lees meer