Adverteren

Brings Tech to Life

Techzine richt zich op de IT-professional door te voorzien in het laatste technieuws, achtergrondverhalen, uitgebreide reviews, businesscases en interviews. Het doel is de IT-professional te helpen met het maken van de juiste keuze voor hardware en complexe IT-diensten. Daarnaast bieden we een vacaturebank voor de zoektocht naar nieuw personeel of het vooruithelpen van je eigen carrière. Techzine biedt inzicht in complexe IT-producten en -services, Techzine brings tech to life!

Door zich vast te bijten in een product of dienst en daar goede artikelen over te schrijven weet Techzine zich te onderscheiden in de markt. Hierdoor zijn de artikelen echt van meerwaarde en is de website in staat veel bezoekers aan zich te binden.

Techzine.nl bestaat al 15 jaar en weet maandelijks honderdduizenden bezoekers te bereiken. De meeste bezoekers komen uit Nederland, maar ook bezoekers uit België weten ons goed te vinden. Techzine.nl kan u helpen deze doelgroep te bereiken. Techzine.nl beschikt over uitstekende contacten in de markt, waaronder fabrikanten en resellers maar ook binnen bedrijven met IT-managers en IT-Professionals. Techzine is in staat om een uitgebreid aanbod aan advertentiemogelijkheden te bieden. Ons salesteam gaat graag met u in gesprek om uw behoeftes in kaart te brengen en op basis hiervan een goed plan op te stellen.

Doelgroep

Techzine heeft in mei 2017 voor het laatst een doelgroeponderzoek uitgevoerd, daaruit zijn de volgende cijfers naar voren gekomen.

261.112

unieke bezoekers

99.222

unieke it-professionals (38%)

52.222

zelfstandig ondernemers (20%)

Algmene interesses IT-professionals

Er is een uitgebreid doelgroeponderzoek beschikbaar met veel meer cijfers over de IT-professionals die Techzine bezoeken. Deze is op aanvraag beschikbaar, neem hiervoor contact met ons op.

Techzine Partnerpakket

Techzine Partner worden is de meest krachtige premium samenwerking die je met ons platform kan aangaan. Het gaat om een samenwerking voor één jaar, waarbij Techzine op meerdere momenten uitgebreid aandacht besteedt aan de partner. Dit kan op veel verschillende manieren zijn, bijvoorbeeld in de vorm van case studies, interviews, persberichten, reviews of videoproducties. Het doel van de samenwerking is de boodschap van de partner overbrengen op de IT'ers die Techzine bezoeken.

Het voordeel van Techzine partner zijn, is dat we in gesprek kunnen gaan om te bepalen hoe we een boodschap of doelstelling optimaal kunnen realiseren. Bijvoorbeeld met een serie artikelen die ergens naartoe werken. Of videocontent waarin een technisch onderwerp visueel wat eenvoudiger wordt gemaakt.

Voor Techzine heeft het hebben van partners ook voordelen, daar zijn we transparant over. Partners zorgen voor structuur, maken het plannen eenvoudiger en bieden mogelijkheden om meer te investeren. Bijvoorbeeld in extra journalisten of mooiere producties.

Voor de exacte invulling van de partnerpakketten, kunt u contact met ons opnemen.

Sponsored content

Sponsored content (native advertising) is een van de meest gebruikte vormen van adverteren in de media. Techzine biedt op dit vlak uiteenlopende mogelijkheden.

Zo zijn er verschillende vormen van sponsored content, zo heeft de adverteerder de keuze uit een achtergrondverhaal, case study, interview of review. Dit kan los worden afgenomen, maar ook worden gecombineerd om bijvoorbeeld een serie te maken. Elke adverteerder heeft zijn eigen verhaal en behoeftes en daar kunnen we met deze mogelijkheden goed op inspelen. Techzine kan ook helpen bij het bepalen van de contentstrategie.

Transparantie is belangrijk, zowel tegenover de adverteerder als de lezer. Als een stuk is gesponsored dan vermelden we dit ook in of onder het artikel. Verder bieden we weliswaar ook reviews aan, maar die worden volledig objectief uitgevoerd. Als een product goed is zullen we dat opschrijven, maar ook als een product dat niet is. Wat eigenlijk wordt gekocht is de capaciteit op onze redactie om het product of dienst uitvoerig te testen.

Contact

Voor een compleet overzicht van al onze commerciële mogelijkheden, komen we graag een keer bij u langs om deze toe te lichten. Natuurlijk kunnen we u ook per e-mail op voorhand voorzien in ons doelgroeponderzoek, de partnerpakketten en de tariefkaart. Contact opnemen kan het eenvoudigste via sales@techzine.nl.