Alle Expert Talks

ExpertExpert bijdrage Waarom jouw buitendienstoplossing de klantenervaring kan tegenwerken

Waarom jouw buitendienstoplossing de klantenervaring kan tegenwerken

Buitendienstmanagement is leidend voor de klantenervaring. Voldoet de buitendienst van een organisatie aan de verwachting van een klant, dan komt de klant terug. In elk ander geval gaat de concurrent ermee vandoor. De uitdaging is dat klantenverwachtingen veranderen. Online contact- en servicecentr... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage DDoS ontleed: een analyse van een groeiend probleem

DDoS ontleed: een analyse van een groeiend probleem

Distributed Denial-of-Service (DDoS) is een type cyberaanval die een massale verstoring van de dienstverlening veroorzaakt. Het is in internettermen een stokoud fenomeen: al in 1996 zagen we de eerste aanval. Maar de tijden zijn veranderd. Waar DDoS voornamelijk werd ingezet uit politiek-sociaal pr... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Het is hoog tijd om de waarde van sales ops te erkennen

Het is hoog tijd om de waarde van sales ops te erkennen

Covid-19 oefent een gigantische invloed uit op de rol van sales ops-professionals waarbij verantwoordelijkheden verschuiven. Steeds meer organisaties beschouwen sales ops als onmisbare schakel in de salesstrategie. Niet omdat het vakgebied drastisch is veranderd, maar omdat de voorwaarden voor bedr... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Cybersecurity in 2022: Goed is niet meer goed genoeg

Cybersecurity in 2022: Goed is niet meer goed genoeg

Eindelijk is er is een bewindspersoon die zich gaat toeleggen op digitalisering en digitale weerbaarheid. De overheid gaat tevens fors investeren in een brede meerjarige cybersecurity aanpak en in cyberexpertise bij de politie, rechtspraak, het Openbaar Ministerie en defensie. Dat zijn allemaal goe... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage De noodzaak van verduurzaming voor de logistiek

De noodzaak van verduurzaming voor de logistiek

De wereldwijde CO2-uitstoot verlaagde in 2020 met 6,4% als gevolg van de coronapandemie, die internationale economieën en sociale activiteiten deed stilstaan. Het onderwerp ‘duurzaamheid’ opnieuw bovenaan iedereens agenda. Inmiddels is meer dan ooit duidelijk dat duurzaamheid niet slechts een ... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Maak het callcenter toekomstbestendig

Maak het callcenter toekomstbestendig

Binnen callcenters zijn vaak tientallen tot honderden medewerkers actief voor het te woord staan van klanten. Dit is een zeer dynamische omgeving met vaak korte klantcontacten. De kennis en informatie van die gesprekken moet goed worden vastgelegd. Daarnaast heb je in grote callcenters ook een natu... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Van versnipperde beveiliging naar platform-aanpak

Van versnipperde beveiliging naar platform-aanpak

Je bent op zoek  naar een adequate beveiligingsoplossing waarmee je kwaadwillenden buiten de deur houdt. De één roept dat je absoluut een SIEM (security information and event management)-oplossing moet aanschaffen. Volgens een ander is SOAR (security orchestration, automation and response) de be... Lees meer

date2 jaar geleden
ExpertExpert bijdrage Bescherm gegevens, want je zult aangevallen worden

Bescherm gegevens, want je zult aangevallen worden

De behoefte om altijd en overal toegang tot data te hebben, is de afgelopen twee jaar sterk toegenomen. Kenniswerkers zijn tijdens de pandemie immers overgestapt op werken op afstand waarvoor zij op afstand toegang moeten hebben tot bedrijfsapplicaties en -gegevens. Dit heeft voor veel organisaties... Lees meer

date2 jaar geleden
1 27 28 29 30 31 81