Expert bijdrage
Waarom jouw buitendienstoplossing de klantenervaring kan tegenwerken
Buitendienstmanagement is leidend voor de klantenervaring. Voldoet de buitendienst van een organisatie aan de verwachting van een klant, dan komt de klant terug. In elk ander geval gaat de concurrent ermee vandoor. De uitdaging is dat klantenverwachtingen veranderen. Online contact- en servicecentr... Lees meer
Expert bijdrage
DDoS ontleed: een analyse van een groeiend probleem
Distributed Denial-of-Service (DDoS) is een type cyberaanval die een massale verstoring van de dienstverlening veroorzaakt. Het is in internettermen een stokoud fenomeen: al in 1996 zagen we de eerste aanval. Maar de tijden zijn veranderd. Waar DDoS voornamelijk werd ingezet uit politiek-sociaal pr... Lees meer
Expert bijdrage
Het is hoog tijd om de waarde van sales ops te erkennen
Covid-19 oefent een gigantische invloed uit op de rol van sales ops-professionals waarbij verantwoordelijkheden verschuiven. Steeds meer organisaties beschouwen sales ops als onmisbare schakel in de salesstrategie. Niet omdat het vakgebied drastisch is veranderd, maar omdat de voorwaarden voor bedr... Lees meer
Expert bijdrage
Cybersecurity in 2022: Goed is niet meer goed genoeg
Eindelijk is er is een bewindspersoon die zich gaat toeleggen op digitalisering en digitale weerbaarheid. De overheid gaat tevens fors investeren in een brede meerjarige cybersecurity aanpak en in cyberexpertise bij de politie, rechtspraak, het Openbaar Ministerie en defensie. Dat zijn allemaal goe... Lees meer
Expert bijdrage
De noodzaak van verduurzaming voor de logistiek
De wereldwijde CO2-uitstoot verlaagde in 2020 met 6,4% als gevolg van de coronapandemie, die internationale economieën en sociale activiteiten deed stilstaan. Het onderwerp ‘duurzaamheid’ opnieuw bovenaan iedereens agenda. Inmiddels is meer dan ooit duidelijk dat duurzaamheid niet slechts een ... Lees meer
Expert bijdrage
Maak het callcenter toekomstbestendig
Binnen callcenters zijn vaak tientallen tot honderden medewerkers actief voor het te woord staan van klanten. Dit is een zeer dynamische omgeving met vaak korte klantcontacten. De kennis en informatie van die gesprekken moet goed worden vastgelegd. Daarnaast heb je in grote callcenters ook een natu... Lees meer
Expert bijdrage
Zero-party data verzamelen: bereid je datastrategie in 2022 voor op de toekomst
De tijd van de third-party cookie is bijna voorbij. Hoe moet je daarop inspelen als je toch gerichte en meetbare campagnes wilt blijven uitrollen?
Jarenlang was het verzamelen van gegevens door derde partijen de methode bij uitstek om nieuwe doelgroepen te bereiken. Door talloze veranderingen op... Lees meer
Expert bijdrage
Van versnipperde beveiliging naar platform-aanpak
Je bent op zoek naar een adequate beveiligingsoplossing waarmee je kwaadwillenden buiten de deur houdt. De één roept dat je absoluut een SIEM (security information and event management)-oplossing moet aanschaffen. Volgens een ander is SOAR (security orchestration, automation and response) de be... Lees meer
Expert bijdrage
Interfood kiest Oracle Cloud Infrastructure om digitalisering zuivelindustrie te versnellen
Een van 's werelds grootste zuivelleveranciers migreert bedrijfskritische ERP- en grondstoffen riskmanagementservices naar Oracle Cloud Infrastructure (OCI) voor betere prestaties en lagere kosten.
Oracle kondigt vandaag aan dat Interfood, een van 's werelds grootste zuivelleveranciers, heeft ge... Lees meer
Expert bijdrage
Bescherm gegevens, want je zult aangevallen worden
De behoefte om altijd en overal toegang tot data te hebben, is de afgelopen twee jaar sterk toegenomen. Kenniswerkers zijn tijdens de pandemie immers overgestapt op werken op afstand waarvoor zij op afstand toegang moeten hebben tot bedrijfsapplicaties en -gegevens. Dit heeft voor veel organisaties... Lees meer