1 min

AWS heeft aan Contact Center Intelligence (CCI) de mogelijkheid toegevoegd om de mogelijkheden van het systeem op bestaande contact centers toe te passen. Verder is de dienst nu breder in Europa beschikbaar.

Amazon heeft CCI afgelopen zomer aangekondigd. Het combineert een aantal diensten om contact centers meer machine learning-mogelijkheden te bieden. Denk hierbij aan functionaliteit als text-to-speech, het begrijpen van diverse talen, vertalingen, grootzakelijke zoekmogelijkheden, business intelligence en chatbots. Deze tools moeten bedrijven helpen met taken als selfservice, live gesprekken analyseren, het ondersteunen van agents en het achteraf analyseren van gesprekken.

Bredere beschikbaarheid

Deze dienst is vanaf nu ook beschikbaar voor klanten die al gebruikmaken van een bestaande oplossing van partners binnen het Amazon Partner Network. Bovendien heeft Amazon ondersteuning voor Frans, Duits, Italiaans en Spaans toegevoegd aan de self-serviceoplossing.

Ook de vertaaldiensten van Amazon Transcribe en Amazon Translate hebben ondersteuning voor meer talen gekregen. De eerste begrijpt nu ook Duits, Italiaans, Japans, Koreaans en Portugees. Amazon Translate heeft er 16 nieuwe talen bijgekregen, waarmee het totaal op 71 komt.

Tot slot zijn Live Call Analytics & Agent Assist en Post-Call Analytics nu verkrijgbaar vanuit heel Europa.