1 min

Tags in dit artikel

, , ,

Apple heeft op het speciale Mobile Me-weblog bekendgemaakt dat de e-mailproblemen omtrent Mobile Me nu volledig opgelost zijn. Voor wie nog steeds problemen ondervindt is er een speciale chat in het leven geroepen.

De online dienst die op 11 juli gelanceerd werd kampte al sinds die datum met hardnekkige problemen. Hoewel het erop leek dat de meeste problemen opgelost waren, staken eind vorige week opnieuw problemen met de e-maildienst de kop op.

Volgens Apple zijn ook deze problemen, die voor één procent van de Mobile Me-gebruikers golden, verleden tijd. Wie nog wel problemen heeft kan live chatten met een medewerker om deze zo snel mogelijk op te lossen. Deze is overigens, zo benadrukt Apple, alleen voor problemen omtrent Mobile Me Mail.

Het kleine gedeelte van de abonnees kampte al sinds eind vorige week met problemen die oude berichten lieten verdwijnen en het niet kunnen synchroniseren van kalender en contactpersonen naar mobiele apparaten.

Volgens Apple zijn al deze problemen verleden tijd en zou alles weer volledig moeten werken. De synchronisatiebug is verholpen en kalender en contactpersonen zouden automatisch weer moeten verschijnen. Wanneer dat niet gebeurt kan men deze stappen ondernemen.