1 min

Tags in dit artikel

, , , ,

Het telecombedrijf KPN gaat een deel van zijn klanten de mogelijkheid geven om terug te kunnen gaan op het vorige betaalsysteem. Verschillende telco’s maken voortaan gebruik van dit nieuwe betalingssysteem. Dat heeft de bestuurder van het telecombedrijf, Babtiest Coopmans bekend gemaakt in het tv-programma Kassa.

Een aantal weken geleden zijn een aantal telecombedrijven overgestapt naar een nieuwe manier van afrekenen, met deze nieuwe manier zul je moeten betalen per minuut in plaats van per seconde. Dus als je bijvoorbeeld 1 minuut en 15 seconden zou bellen zal er 2 minuten afgerekend moeten worden.

Nadat een bestuurder in gesprek was bij het tv-programma Kassa, is er bekend gemaakt dat klanten van KPN, Telfort en Hi die niet op de hoogte waren van het nieuwe betaalsysteem er voor kunnen kiezen om teruggezet te worden naar een abonnement waarbij per seconde kan worden afgerekend. Klanten kunnen zich melden op de website van KPN, ook heeft het telecombedrijf een nieuw abonnement samengesteld waarbij nog wel per seconde afgerekend kan worden.