1 min

Tags in dit artikel

, ,

Graphics, Geluid

Graphics


De graphics zijn redelijk tot goed en Red Faction Guerrilla maakt gebruik van deeltijd slow motion beelden als je bijvoorbeeld iets opblaast. Dit vind ik wel erg mooi. Zoals gezegd zorgt de GEO-MOD 2.0-engine ervoor dat alle brokstukken van gebouwen in het rond vliegen, waardoor je meer het gevoel krijgt dat je het het echt kapot slaat. De kaart is ook fijn opgebouwd, wanneer je op tab drukt om de map te openen kun je een bestemming kiezen. Wanneer je die bestemming hebt gekozen kun je de route gemakkelijk volgen via een lijn op de grond en de minimap. Ook kun je aan de icoontjes op de map zien wat je bij welke plek kunt doen.


Geluid


Het geluid vind ik redelijk realistisch. Wanneer je een gebouw opblaast hoor je een flinke knal en daarna hoor je alle brokstukken op de grond vallen. Ook de voertuigen in het spel hebben hun eigen motorgeluid. Het geluid van de wapens is redelijk, niet veel bijzonders daarover te melden. In de menu’s heb je geen muziek, maar over het algemeen is het geluid prima.

Table of contents