
Maak het callcenter toekomstbestendig
Binnen callcenters zijn vaak tientallen tot honderden medewerkers actief voor het te woord staan van klanten....
Binnen callcenters zijn vaak tientallen tot honderden medewerkers actief voor het te woord staan van klanten....
De tijd van de third-party cookie is bijna voorbij. Hoe moet je daarop inspelen als je toch gerichte en meetb...
Je bent op zoek naar een adequate beveiligingsoplossing waarmee je kwaadwillenden buiten de deur houdt. De ...
Een van 's werelds grootste zuivelleveranciers migreert bedrijfskritische ERP- en grondstoffen riskmanagement...
De behoefte om altijd en overal toegang tot data te hebben, is de afgelopen twee jaar sterk toegenomen. Kenni...
Productiviteit, gemak en efficiëntie zijn de drijvende krachten achter de digitale revolutie, die heeft gele...
Open source software (OSS) speelt in vrijwel ieder belangrijk technologisch product of service een onmisbare ...
Iedere progressieve CEO wil data-driven, of ten minste data-enabled, zijn en deze informatie gebruiken om int...
Risico management is van cruciaal belang voor het succes van een organisatie in zijn geheel. Het moet dan ook...
In het digitale tijdperk van vandaag is marketing een belangrijk onderdeel dat nodig is om succesvol te zijn ...