Pegasystems lanceert Pega Infinity 8.8. De release is een verzameling van updates voor de softwareoplossingen van Pegasystems, waaronder Customer Decision Hub, Customer Service, Robotic Automation en Pega Platform.

Pega Infinity is een parapluterm voor het volledige softwareportfolio van Pegasystems. De organisatie ontwikkelt diverse oplossingen. Customer Decision Hub optimaliseert klantencontact, Robotic Automation automatiseert processen en Pega Platform maakt het mogelijk om applicaties te ontwikkelen zonder te programmeren. Pega Infinity 8.8 is sinds kort beschikbaar. De release vernieuwt meerdere onderdelen van het portfolio.

Pega Platform en Robotic Automation

Pega App Studio, een onderdeel van Pega Platform, is uitgebreid met het Developer Assistent Panel. De nieuwe functie gebruikt AI om citizen developers te begeleiden tijdens applicatieontwikkeling. Het Developer Assistent Panel geeft automatisch tips voor de ontwikkeling van veiligere en efficiëntere apps. De functie stelt leidinggevenden in staat om minder tijd te besteden aan begeleiding.

Pega Robot Studio, een onderdeel van Pega Robotic Automation, ontving meerdere updates. De oplossing bestaat uit gebruikersvriendelijke tools voor robotic process automation (RPA). Pegasystems beweert dat gebruikers van elk vaardigheidsniveau de tools kunnen gebruiken om processen te automatiseren.

Pega Customer Decision Hub

Daarnaast lanceerde Pegasystems klaargemaakte integraties tussen Pega Customer Decision Hub en klantendata van organisaties als Adobe, Celebrus en ZineOne. De zogeheten Pega Customer Data Connectors maken het mogelijk om Pega Customer Decision Hub snel met externe data te voeden. Pega Customer Decision Hub is een van de belangrijkste oplossingen van Pegasystems. De software stelt gebruikers in staat om klantcontact te optimaliseren.

Pega Customer Service

Voice and Messaging AI, een onderdeel van Pega Customer Service, werd vernieuwd met ‘call-wrapping’-functies. Zodra een gesprek tussen een medewerker en een klant eindigt maakt de software een tijdlijn van de onderwerpen en afspraken die zijn besproken. De tijdlijn is een directe vervanging van handmatige notities. De functie wordt mogelijk gemaakt door AI-transcriptie.

Tot slot is de integratie van Pega Customer Service en Pega Customer Decision Hub uitgebreid. Organisaties die beide oplossingen gebruiken kunnen de systemen koppelen om inzichten van Pega Customer Decision Hub tijdens klantcontact toe te passen.

Om een voorbeeld te geven: Pega Customer Decision Hub maakt het mogelijk om persoonlijke kortingen aan te bieden op basis van het gedrag van een klant. De integratie van Customer Decision Hub en Customer Service stelt servicemedewerkers in staat om dergelijke aanbiedingen in te zien en voor te stellen tijdens gesprekken met klanten.

Tip: Pegasystems kondigt Kubernetes-ondersteuning aan