De Aziatische markt biedt met haar snel groeiende karakter volop kansen voor bedrijven en fabrikanten. Yodo1 is een organisatie die game-ontwikkelaars helpt een voet aan wal te krijgen in deze markt. Om dit voor elkaar te krijgen wist de dienst twee miljoen dollar bij elkaar te krijgen met behulp van investeerders.
Yodo1 is gesitueerd in Beijing en is een organisatie welke game-ontwikkelaars helpt bij de eerste stappen op de Chinese markt. Zo biedt de dienst naast hulp bij vertaling ook oplossingen bij juridische problemen, het opbouwen van netwerken en zelfs culturele aanpassingen binnen games. De organisatie heeft vandaag bekend gemaakt dat zij twee miljoen dollar aan investeringen heeft mogen ontvangen.
Gelijktijdig met deze aankondiging maakte Yodo1 bekend dat een van haar klanten het spel "Hero Academy" zal lanceren in het land. Het spel is een goed voorbeeld van waartoe Yodo1 toe in staat is. Zo voegde de organisatie een hele nieuwe reeks van karakters toe, welke beter in de Chinese cultuur passen. Ook voegde Yodo1 de mogelijkheid toe om vrienden uit te nodigen via lokale sociale netwerken, aangezien Facebook en Twitter niet goed beschikbaar zijn.